۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

نمایشگاه عکس " طبیعت و معماری" در خانه عکاسان


امروز از نمایشگاه عکسهای دوست خوبم آقای سعید شجاعی دیدن کردم.عکسهای فوق العاده او واقعا" محصور کننده بود و همه دوستان و علاقمندان به طبیعت را دعوت می کنم که از این نمایشگاه بازدید کرده و از دیدن عکسهایی فوق العاده لذت ببرند .
در اين نمايشگاه  که با عنوان «طبيعت و معماري»  توسط خانه عکاسان برگزار شده است علاوه بر آقای شجاعی آثار عليرضا رنجبر شورابي، جواد سيدي، علي مهاجران و کاوه فرزانه نیز قابل مشاهده هستند.
این نمایشگاه تا تاريخ 19 آبان همه روزه به غير از ايام تعطيل از ساعت 9 تا 19برقرار می باشد .
آدرس محل برگزاری نمایشگاه:خيابان حافظ- تقاطع سميه- حوزه هنري- طبقه همکف گالري خانه عکاسان.

۵ نظر:

  1. از مطالب و عكسهاي وبلاگ زيبايتان نهايت استفاده را كردم. موفق و شاداب باشيد.

    پاسخحذف
  2. درود بر شما
    ممنونم از حضور و ابراز لطفتون
    خوشحالم از این آشنایی و استفاده بردم از گزارشات و برنامه های بسیار خوبتون
    همواره بر فراز باشید

    پاسخحذف
  3. سلام
    چقدر این چهر زیبا و دوست داشتنی است و این خنده حاکی از دوستی و صفا و دلی پاک هر چند هیچگاه ندیدمشان ولی انگار همیشه با او دوست بوده ام همان صفا و صمیمیت را میگویم و حیف که عکسهایشان را ندیده ام ولی پیداست که باید عکسهای محشری باشد.
    به امید دیدار

    پاسخحذف
  4. به لطف اطلاع رسانی شما دیروز موفق شدم از نمایشگاه بازدید کنم و سرشار لذت شدم
    کارهای بسیار زیبایی در این نمایشگاه بود و جلوه ای پرشکوه بود از طبیعت ایران زمین
    و البته موفق به دیدار جناب شجاعی عزیز هم شدم و استفاده کردم از بیان تجربیاتشون

    جناب فرهادی ممنونم از ابراز لطفتون
    امیدوارم به زودی بتونین اون منطقه رو از نزدیک ببینید

    پاسخحذف
  5. salam , mamonon az shoma man hamishe az ye rah dor , peygire site khub shoma hastam , kash mitnestam be namayeshgahe aghaye shojaei beram lotfan az tarafe man beheshon tabrik begid va begid shamsodoleh beheton salam resond ,

    پاسخحذف