۱۳۹۰ شهریور ۲۹, سه‌شنبه

تصاویری از صعود قله خان تنگری-مرداد90

۱۴ مرداد ۱۳۹۰ گروه ۸ نفره ما متشکل از ۴ کوهنورد از باشگاه دماوند ۳ کوهنورد از گروه تهران و یک کوهنورد آزاد به سرپرستی امیر حسین جابر انصاری بعد از یک تلاش حدود ۱۲ ساعته از کمپ ۳ به ارتفاع ۵۸۵۰ متر توانست قله ۷۰۱۰ متری خانتنگری را صعود کند. فرح منصوری دومین بانوی ایرانی صعود کننده به قله خانتنگری و اولین بانوی ایرانی صعود کننده از جبهه دشوار شمالی این قله بود که بطور ویژه این صعود را به او تبریک می گویم
صعودی که شروع آن  با یک شوک روحی بزرگ همراه بود . خبر درگذشت لیلای اسفندیاری دوست و همنورد دیرینمان در باشگاه دماوند ضربه بزرگی بود که داغ آن هیچگاه در حین و پس از صعود رهایمان نکرد.
من و همسرم فرح این صعود را به روح بلند و آزادهء لیلای عزیزمان تقدیم می کنیم.
چهره مصمم و صمیمی لیلا هیچگاه از برابر دیدگانمان محو نمی شود
شیبهای تند ونفسگیر کمپ 1 به 2
امیر حسین جابر انصاری - سرپرست تیم
مسیر کمپ 2 به 3
کمپ3 - بهمراه کوهنوردان لرستانی
من و همسرم(فرح منصوری) بر فراز قله خان تنگری
جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ من و فرح بر فراز قله خانتنگری
طناب ثابتهای ارتفاع 6800 زیر قله- بازگشت
بعلت اینکه با دوربین خود تصویری از صعود سایر همنوردانم ثبت نکرده بودم و تنها دقایقی از آنها فیلم تهیه کرده بودم عکسهای این عزیزان را در وبلاگ قرار نداده ام و به محض دریافت تصاویر انها این عکسها را نیز در وبلاگ قرار خواهم داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر