۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

افسر با بصیرت جنگ نرم در کوه نیوز

بخشهایی از مصاحبه خبرگزاری برنا با محمد چیتگرها(مدیر سایت کوه نپوز):
س:خودت را افسر جنگ نرم می دانی؟
ج:تازه در این عرصه شروع به کار کردم و فکر می کنم بتوانم افسر جنگ نرم باشم.
...س:حرف آخر؟
ج:فکر می کنم در زمینه دینی در وبلاگ ها کم کار شده و با توجه به مناسبت های دینی که وجود دارد اگر به صورت تخصصی کار شود بصیرت ما هم بالاتر می رود و همه این ها به این دلیل است که در زمینه های تخصصی در وبلاگ ها کم کار انجام شده است.
متن کامل مصاحبه رو اینجا ببینید
به قول فرامرز نصیری در سایت کلاغها(همینجا یه نمره 20 به فرامرز میدم):
آقا ! مگه ما چی مون از محمد چیتگرها مدیر سایت کوه نیوز کمتره ؟! خب بیاین با ما هم یه مصاحبه ای رو ترتیب بدین دیگه !! مثه مد روز حرف زدن بلد نیستیم که بلدیم !! نرخ روز نون رو نمی دونیم که می دونیم !! پیروی و مطابق گفتمان غالب دولتی  این روزا و از جنگ نرم و بصیرت و ... حرف زدن حالیمون نیست که حالیمونه !!    آقا ! بخدا ما میخوایم پیشرفت کنیم . جوونیم . ما هم دل داریم . اصلا شما بگو برای به اون بالاها رسیدن چه قیمتی رو باید پرداخت کنیم هان ؟! 
مطلب جالب کلاغها رو اینجا ببینید

راستی راههای پیشرفت میتونن خیلی کوتاه و ساده باشن البته به شرطی که.... بگذریم اصلا" ما چرا دنبال شر می گردیم همینه که پیشرفت نمی کنیم .

۵ نظر:

  1. ای بابا ، پسر قصه نخور بالاخره دنیا زیرو رو داره ، بالا و پایین داره . ما اگه میخواستیم پشرفت کنیم کوهنورد نمیشدیم تا تو خلوت بین قلبمون تا طبیعت پل بزنیم .

    پاسخحذف
  2. نباید از این جور آدما خرده گرفت ,
    بعضی واسه عشقشون به طبیعت و انسان ها زندگی می کنند,بعضی ها برای اینکه سرباز جنگ نرم بشن.ببخشید اشتباه شد,افسر جنگ نرم!!!!!

    پاسخحذف
  3. جا داره روز فرخنده و میمون ِبصیرت رو از همین جا به تمام بصیرت دوستان تبریک بگیم.

    پاسخحذف
  4. مدتی است منتظر خواندن گزارش برنامه یخچال شمالی سبلانتان هستم
    پس چی شد؟

    پاسخحذف
  5. سلام
    ایشالا وقت کنم گزارشش رو خواهم گذاشت ولی قبل از اون یک گزارش برنامه جذابتر را دارم آماده میکنم و اونم گزارش زمستانی تیغه شمالی دوبراره که فکر کنم هفته آینده رو وبلاگ بذارم
    البته ما موفق به صعود یخچال نشدیم و تنها یک طول صعود کردیم ولی گزارشش رو میذارم

    پاسخحذف